Hallásproblémákról humoros reklámfilmet készíteni nem könnyű feladat, és nem csak a téma érzékenysége miatt. A kultúrális környezet, a helyi sajátosságok, az adott ország lakosságának nyitottsága és humorérzéke egyaránt meghatározza, és ezért különbözővé is teszi a reklámok megvalósíthatóságát és eredményességét.
Ami kiválóan működik az egyik országban, az máshol félreérthető lenne, és botrányos fogadtatásra találna.
Vannak azonban olyan egészen kiváló alkotások, amik kedvességüknél fogva valószínűleg mindannyiunk arcára mosolyt csalnak. Egy ilyennel kezdjük sorozatunkat, fogadják szeretettel!
(A Beter Horen - azaz Jobb Hallás - nevű hallókészülékforgalmazó vállalat több, mint 100 (!) éve működik sikeresen Hollandiában. Kommunikációjuk példaértékű, emellett mindig híresek voltak kreativitásukról és humoros reklámjairól. Jelenleg 192 hallásközpontot és 110 ügyfélszolgálati pontot üzemeltetnek Tulipániában.)